ارزشیابی کیفی توصیفی دوره ابتدایی

نگاهی واقع گرایانه به ارزشیابی کیفی توصیفی

ارزشیابی کیفی توصیفی دوره ابتدایی

نگاهی واقع گرایانه به ارزشیابی کیفی توصیفی

—خیلی خوب :
— در صورتیکه عملکردهای دانش آموزی در هر درس ، بر اساس منابع و ابزارهایی که در سنجش و ارزشیابی او درآن درس مورد استفاده قرار گرفته اند نشان دهنده عملکرد کامل و بدون نقص و یا با حداقل نقص غیرتکراری باشد این رتبه تعلق می گیرد.

—خوب :
— در صورتیکه عملکرهای دانش آموز، نشان دهنده اشتباهات محدود و در مواردی تکراری و یا جدید باشد در این حالت رتبه خوب تعلق می گیرد.

قابل قبول :
—درصورتیکه عملکردهای دانش آموزی در هر درس ، براساس منابع و ابزارهایی که در سنجش و ارزشیابی او در آن درس مورد استفاده قرار گرفته اند نشان دهنده عملکردی باشد که دارای اشتباهات متعدد و تکراری بوده اما به حداقل اهداف اساسی درس دست پیدا کرده است ، رتبه قابل قبول تعلق می گیرد .

نیازمند به آموزش و تلاش بیشتر :
—در صورتیکه عملکرهای دانش آموزی در هر درس ، براساس منابع ابزارهایی که در سنجش و ارزشیابی او در آن درس مورد استفاده قرار گرفته اند ، نشان دهنده عملکردی باشد که اشتباهات وی به تعداد زیاد بوده و درفرآیند سال تحصیلی نیز این اشتباهات تکرار می شوند ، به گونه ای که در این حالت به حداقل اهداف اساسی درس دست پیدا نکند ، این رتبه تعلق می گیرد.

آقای ربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی