خیلی خوب :
در صورتیکه عملکردهای دانش آموزی در هر درس ، بر اساس منابع و ابزارهایی که در
سنجش و ارزشیابی او درآن درس مورد استفاده قرار گرفته اند نشان دهنده عملکرد کامل
و بدون نقص و یا با حداقل نقص غیرتکراری باشد این رتبه تعلق می گیرد.
خوب :
در صورتیکه عملکرهای دانش آموز، نشان دهنده اشتباهات محدود و در مواردی تکراری و
یا جدید باشد در این حالت رتبه خوب تعلق می گیرد.
قابل قبول :
درصورتیکه
عملکردهای دانش آموزی در هر درس ، براساس منابع و ابزارهایی که در سنجش و ارزشیابی
او در آن درس مورد استفاده قرار گرفته اند نشان دهنده عملکردی باشد که دارای
اشتباهات متعدد و تکراری بوده اما به حداقل اهداف اساسی درس دست پیدا کرده است ،
رتبه قابل قبول تعلق می گیرد .
نیازمند به آموزش و تلاش بیشتر :
در
صورتیکه عملکرهای دانش آموزی در هر درس ، براساس منابع ابزارهایی که در سنجش و
ارزشیابی او در آن درس مورد استفاده قرار گرفته اند ، نشان دهنده عملکردی باشد که
اشتباهات وی به تعداد زیاد بوده و درفرآیند سال تحصیلی نیز این اشتباهات تکرار می
شوند ، به گونه ای که در این حالت به حداقل اهداف اساسی درس دست پیدا نکند ، این
رتبه تعلق می گیرد.
خیلی خوب :
در صورتیکه عملکردهای دانش آموزی در هر درس ، بر اساس منابع و ابزارهایی که در
سنجش و ارزشیابی او درآن درس مورد استفاده قرار گرفته اند نشان دهنده عملکرد کامل
و بدون نقص و یا با حداقل نقص غیرتکراری باشد این رتبه تعلق می گیرد.
خوب :
در صورتیکه عملکرهای دانش آموز، نشان دهنده اشتباهات محدود و در مواردی تکراری و
یا جدید باشد در این حالت رتبه خوب تعلق می گیرد.
قابل قبول :
درصورتیکه
عملکردهای دانش آموزی در هر درس ، براساس منابع و ابزارهایی که در سنجش و ارزشیابی
او در آن درس مورد استفاده قرار گرفته اند نشان دهنده عملکردی باشد که دارای
اشتباهات متعدد و تکراری بوده اما به حداقل اهداف اساسی درس دست پیدا کرده است ،
رتبه قابل قبول تعلق می گیرد .
نیازمند به آموزش و تلاش بیشتر :
در
صورتیکه عملکرهای دانش آموزی در هر درس ، براساس منابع ابزارهایی که در سنجش و
ارزشیابی او در آن درس مورد استفاده قرار گرفته اند ، نشان دهنده عملکردی باشد که
اشتباهات وی به تعداد زیاد بوده و درفرآیند سال تحصیلی نیز این اشتباهات تکرار می
شوند ، به گونه ای که در این حالت به حداقل اهداف اساسی درس دست پیدا نکند ، این
رتبه تعلق می گیرد.