ارزشیابی کیفی توصیفی دوره ابتدایی

نگاهی واقع گرایانه به ارزشیابی کیفی توصیفی

ارزشیابی کیفی توصیفی دوره ابتدایی

نگاهی واقع گرایانه به ارزشیابی کیفی توصیفی

ارزشیابی هدف نیست هدف یادگیری است ارزشیابی در خدمت یادگیری است پس برای بررسی ارزشیابی کلاس باید به میزان یادگیری و بهبود و کیفیت آن در کلاس توجه کرد چرا که برگرفته از ارزشیابی درست ( توجه به قوت ها و ضعف ها و راه کارها ) در کلاس درس است و در ارزشیابی کلاس به بهداشت روانی کلاس درس نیز توجه می شود که بیشتر بر می گردد به حالات و روحیات و انگیره و حرکات آن ها به سمت یادگیری ، که این کار با ارزشیابی صحیح به خوبی انجام می گیرد.

آقای ربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی