ارزشیابی کیفی توصیفی دوره ابتدایی

نگاهی واقع گرایانه به ارزشیابی کیفی توصیفی

ارزشیابی کیفی توصیفی دوره ابتدایی

نگاهی واقع گرایانه به ارزشیابی کیفی توصیفی

توجه به بهداشت روانی در کلاس درس ، جز اهداف مهم در ارزشیابی تمام کشور هاست. اگر معلم این نمودار را طوری استفاده کند که حرکت و انگیره و روبه سمت جلو را در همه ( مخصوصا در دانش آموزان نیاز به تلاش بیشتر) ایجاد کند ابزار انگیزشی خوبی است و خللی ایجاد نمی کند ولی اگر طوری شود که منجر به فاصله افتادن از یکدیگر و رتبه بندی بین آن ها شود می تواند مسائل روانی در بچه ها ایجاد کند حتی آن ها را مجبور به تخریب و به هم زدن آن نماید. که در این صورت با ارزشیابی مناسب که هر کس با خودش مقایسه شود نه رتبه بندی و فاصله ایجاد کردن بین بچه ها ، سازگاری ندارد.

آقای ربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی