ارزشیابی کیفی توصیفی دوره ابتدایی

نگاهی واقع گرایانه به ارزشیابی کیفی توصیفی

ارزشیابی کیفی توصیفی دوره ابتدایی

نگاهی واقع گرایانه به ارزشیابی کیفی توصیفی

قبل از بارخورد بایستی ویژگی های یک بازخورد مناسب اعم از توصیفی ، حرکت دهنده ، اصلاح کنندگی ، به موقع بودن ، در حدفهم ودرک بودن ، مخرب نبودن و ... آشناباشیم و علم به مساله اصلی دانش آموز و راه کارهای مناسب برای آن داشته باشیم.بعد به آن دانش آموز بازخورد می دهیم. این بازخورد ها می تواند یک کلمه تا چندین خط برای دانش آموزان کلاس متفاوت باشد مهم این است که بازخورد شما داروی مناسبی برای درمان درد آن باشد.

آقای ربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی