ارزشیابی کیفی توصیفی دوره ابتدایی

نگاهی واقع گرایانه به ارزشیابی کیفی توصیفی

ارزشیابی کیفی توصیفی دوره ابتدایی

نگاهی واقع گرایانه به ارزشیابی کیفی توصیفی

تراکم بالای دانش آموزان از موانع مهم نظام ارزشیابی کیفی توصیفی است امید است به این امر در نظام آموزشی و پرورشی کشور توجه شود ولی تا اصلاح این مسئله باید حداقل ها و چارچوب های اساسی این ارزشیابی در کلاس درس اجرا شود.


آقای ربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی