ارزشیابی کیفی توصیفی دوره ابتدایی

نگاهی واقع گرایانه به ارزشیابی کیفی توصیفی

ارزشیابی کیفی توصیفی دوره ابتدایی

نگاهی واقع گرایانه به ارزشیابی کیفی توصیفی

1- علاقه معلم به بهبود و اصلاح وپیشرفت دانش آموز با ارائه گزارشی در این ارتباط
2-اشراف کامل معلم به اهداف و انتظارات آموزشی و نشانه های یادگیری در هر درس از مواد درسی پایه ( در صورت عدم اشراف می توان به راهنمای تدریس دروس و راهنمای ارزشیابی کیفی توصیفی بخش پایانی و سطوح عملکرد یادگیری توجه شود. )
3- وجود پوشه کار و سایر مستنداتی که در فرایند آموزش و به منظور نشان دادن روند پیشرفت تحصیلی دانش آموز ، به صورت هدفمند جمع آوری ، انتخاب و ساماندهی شده است .
4- آگاه کامل از مصادیق مقیاس های رتبه ای ( سطح دستیابی به اهداف) خیلی خوب ، خوب ، قابل قبول ، نیاز به تلاش و آموزش بیشتر و نیاز به آموزش مجدد .
5- در نظر گرفتن راه کارهایی در جهت اصلاح و بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموز در گزارش پیشرفت تحصیلی 

آقای ربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی