ارزشیابی کیفی توصیفی دوره ابتدایی

نگاهی واقع گرایانه به ارزشیابی کیفی توصیفی

ارزشیابی کیفی توصیفی دوره ابتدایی

نگاهی واقع گرایانه به ارزشیابی کیفی توصیفی

        •صرف بر به کارگیری انواع ابزارها و غفلت از فضای یادگیری
به کارگیری ابزارها بدون توجه به اهداف و محتوای درس
محدود شدن روش ها و ابزارهای ارزشیابی از آموخته ها ی دانش آموزان به برگزاری آزمون های مکرر
حذف نمره به معنای کاهش مراقبت و نظارت بر یادگیری
عدم ثبت دقیق و مستند اطلاعات و شواهد مربوط به وضعیت پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
قضاوت در مورد وضعیت پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بر اساس معیارهای متفاوت و نا همگون ( یکسان شدن معیار های قضاوت و آشنایی اولیا با آن ها )
کم توجهی به اهداف اصلی دروس به دلیل کنار گذاشته شدن بارم بندی و نمونه سوالات امتحانی رایج و...
بر چسب زدن به دانش آموزان بر اساس اعلام نتایج ارزشیابی در درجات چهار گانه

آقای ربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی